недеља, 27. новембар 2011.

Dara Bubamara postala crnka!


Poznata folk pevačica Radojka Adžić odlučila da svoju plavu kosu prefarba u crno!



Dara Bubamara je odlučila da završi sa višegodišnjom karijerom plavuše! Ona se ofarbala u crno i skratila šiške, a njenu prvu sliku posle transformacije objavio je portal "Scandal". Pevačica koja je ceo život bila plavuša, bar na sceni sada je atraktivna brineta. Evo šta je Dara izjavila ovim povodom:



- Dugo sam razmišljala da li da se ofarbam. Moj muž Milan me je sve vreme podržavao i nagovarao da ispunim svoju želju a ja sam bila nesigurna. Pitala sam se kako će da mi stoji, a on me je hrabrio i da sve svetske zvezde stalno menjaju imidž i da se farbaju svremena na vreme. Pre pravog farbanja uzela sam maskaru za kosu i ofabrbala se da vidim kako mi stoji. Kada sam se videla, odlučila sam da se stvarno ofarbam i u ponedeljak sam to i uradila - rekla je pevačica za "Scandal".
Foto: Scandal

Нема коментара:

Постави коментар