недеља, 27. новембар 2011.

Buba: Nebojša je tukao svoje devojke!

Voditeljka Ljubinka Dobrosavljev tvrdi da je njen bivši dečko tukao i njene prethodnice.





Iako se pisalo da je Ljubinka Dobrosavljev u policiji porekla da je izgubila bebu zbog batina izvesnog Nebojše P, voditeljka sada kaže da ima sve dokaze da se to dogodilo. Ona je dala intervju za "Press", u kojem je prvo izvređala svog bivšeg partnera a onda i njegovu proodicu. Buba smatra da je Nebojša bivši narkoman i da zbog toga ima tikove, a tvrdi da joj je on lično pričao da je tukao svoje bivše devojke:



- Advokat je saznao da se nesrećniku već sudi za nasilničko ponašanje, ali je nagovestio da nemamo pravo da pominjemo ime čoveka koji ga je prijavio jer bi ga na taj način uvukli u priču u koju ne želi da bude uvučen. Sigurna sam da je i sve svoje bivše devojke tukao i maltretirao na razne načine, on mi je i sam o tome pričao. Nebojša je verovatno bivši narkoman, koji zbog toga sada ima tikove, narko-diler i ko zna šta još. Nije završio ni srednju školu i sigurna sam da ima žestok problem. Njegova porodica je skroz drugačija od moje, imamo dijametralno suprotna shvatanja. Otac mu je bivši robijaš. Nebojša se toga nije stideo već je isticao da je njegov otac učio školu po evropskim zatvorima. E, tom ocu sam ja bila trn u oku kao ćerka policajca u penziji - izjavila je Buba za "Press".


Нема коментара:

Постави коментар